Short It! SALESFORCE – CRM

Czas czytania: 3 min

 

Czy to będzie failed rally? (wyckoff). Moim zdaniem tak. Cena zbliża się do ciekawej strefy, więc zacząłbym się bacznie przyglądać, ile pary jeszcze zostało w kotle. Nie zdziwiłbym się, gdyby na fali jakiegoś pozytywnego newsa/podniesienia targetu przez analityków doszło nawet do przebicia topu.

W takich wypadkach należy po prostu codziennie trzymać rękę na pulsie, najlepiej ustawiając sobie alarmy na przebicia odpowiednich poziomów. Brakuje mi tutaj zwiększonego wolumenu, a także wybudowania małej strefy dystrybucji u góry zasięgu, więc cierpliwości.

Dlaczego Salesforce?

W 2018 roku trafili na moją listę z dwóch powodów: zachowanie insiderów oraz branża w której działają. Czerwono prawda? Bardziej już chyba, być nie może…

Bańka w spółkach tech osiągnęła różne rozmiary, ale moim osobistym zdaniem, większość firm związanych z usługami w “chmurach”, po prostu regularnie przepala kasę i wysypią się jak domino w momencie odcięcia tlenu w postaci kredytowania.

Technicznie

Czerwona strefa to moment w którym myślałbym o zajęciu pozycji. Niebieskie strefy do obserwacji w momencie dotarcia tam ceny. Nie stawiam tutaj sztywnych TP, ponieważ interesuje mnie jakie dane się pojawią 28 lutego (wyniki), a także jaki będzie ogólny sentyment na rynkach, zachowanie wolumenu, etc.

Żółte ceny to kolejno miejsca do których cena powinna dotrzeć, jeśli rzeczywiście dojdzie do failed rally, bulltrapa, zwał jak zwał, kwestia horyzontu czasowego i intensywności spadków, a także ogólnej sytuacji na giełdach.

D1

W1

To tyle moi mili. Przypominam, że myślimy samodzielnie, decyzje podejmujemy świadomie, kalkulujemy ryzyko w stosunku do potencjalnych zysków.

Powodzenia!

Ps. Komentarz kolegi:

Darek napisał: Co do CRM, jak w większości US Corpo exec team dostaje druga pensje w opcjach wiec sypia w momencie vestingu, co akurat przy obecnych poziomach na rynku to zrozumiałe(żaden argument dla mnie, w firmie w której pracuje dzieje się to samo ticker ENS). Abstrahując od kosmicznej wyceny CRMa to całkiem fajny soft i dobrze opakowany marketingowo-popularny wśród us corpo. Patrząc na staty z guru to nie widzę tu palenia kasy, maja dodatnie operating cash flows. Ogólnie to całkiem dobra spółka tylko koszmarnie droga. Powodzenia”

AKTUALIZACJA 7.02.2019

Wejście częściowe w pozycje, zgodnie z tym co pisałem na FB. Zobaczymy co dalej będzie się działo, wczoraj silne spadki obronione w strefie. Dokładanie pozycji wyłącznie po przebiciu linii trendu i potwierdzonym sygnale. Redukowanie/zamknięcie w momencie przebicia topów i byczego zachowania wolumenu.

Inne...